filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I've had net10 years and have always purchased their 60 day 300 minute phone card for $30. The last two cards have generated renewal demands after 30 days... and when I refused after the 2nd episode, they have shut off my phone. Calling their 800 numbers is a scam...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi, ableoctopus. This is Mia from NET10 Wireless. I read your post and we're sincerely sorry that your service was cut off. We need to investigate your account to have it fixe...

#1250655
Reply to reviews
Net 10 and Trac Fone is very dishonest in handling changing phones. I was told minutes and service days are transferrable when moving form a feature phone to a smart phone. After ordering a smart phone they told me this is not true. They also no longer support 2G in my...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi luxuriantnumbat. This is Mia from NET10 Wireless. We don't mean to make you feel this way. We would like to check your account to fully investigate what really happened and...

MiaNet
MiaNet

Hi, LuxuriantNumbat. My name is Wendy and I’m currently working with Net10 Wireless. I read your post and I’m sorry for the trouble that you have experienced with our customer...

#1249953
Reply to reviews
Can't get service nor internet I need assistance
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi DispensableAnteater. My name is Mia from NET10 Wireless. I noticed your complaint and I want to help you. Please click on this link http://bit.ly/2lHoBuo to chat with a liv...

1.0
#1245825
Reply to reviews
My internet has not been working for two days now.
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi FinishedNightingale. My name is Mia from NET10 Wireless. I noticed your complaint and I want to help you. Please click on this link http://bit.ly/2lHoBuo to chat with a liv...

2.7
#1234879
Reply to reviews
Used a Net10 phone as my back up phone for years. The service is horrible and you have to waste a minimum of 45 minutes trying to talk to a non-English speaking third-worlder when you have a problem, which is often. Had my phone deactivated every night for two weeks...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi msbav8r. This is Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the inconvenience that you have experienced with our service. Give us another opportunity to resolve this issue. P...

1.2
#1228869
Reply to reviews
Fone got cut off today and yes there saying no number can be found
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi user31609621. My name is Mia from NET10 Wireless. I noticed your complaint and I want to help you. Please click on this link http://bit.ly/2lHoBuo to chat with a live agent...

1.0
#1210526
Reply to reviews
Show

Net10 Wireless - Fraud charges

You charge my account. You placed me in auto refill when i did not want to be. I will be getting my money back as I will report this scam. To the bank. I have every email and recorded the call. You will return the money i was charged. As we no long have net 10 phone.
#1201916
Reply to reviews
Hi am not getting no service on my phone (5162367226 )
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. My name is Mia from NET10 Wireless. I noticed your complaint and I want to help you. Please click on this link http://bit.ly/2lHoBuo to chat with a live agent. For your co...

#1196918
Reply to reviews
I used my credit card to purchase air time, my card was billed, no air time added, called customer service, told could take up to 24 hrs, after 24 hrs called back they took my credit # again then said I could not purchase with card would need to purchase a phone air...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. This is Mia from NET10 Wireless. I see you need help with your phone. Please chat with us using this link http://bit.ly/2lHoBuo. For your convenience, our representatives ...

MiaNet
MiaNet

Hi. This is Mia from NET10 Wireless. I see you need help with your phone. Please chat with us using this link http://bit.ly/2lHoBuo. For your convenience, our representatives ...

1.0
#1195945
Reply to reviews
I lost my net. 10 phone and they deactivated my phone and told me if I get a tracphone basic model they could transfer my minutes to the new phone so I finally found one and now they tell me I cant transfer my minutes and time to the new phone iam tired of these...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. This is Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the inconvenience. Give us another opportunity to resolve this issue. To do this, please chat with us using this link http...

1.0
#1195331
Reply to reviews