filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
turned phone off sunday nite (400 min,) turned on monday no min. tried three times to add min, said credit not accecpted. Credit card co. said card was ok but they had not recieved any request from net 10. contacted net 10 three time they said it was my card. Finally...
Read more
Anonymous
greg

Got the wrong card because they keep changing them and the store or net 10 will not refund it.

Anonymous
dozier report

I'm canceling my service too.

1.0
#1128068
Reply to reviews
This happened to me twice. The first time i thought it was a fluke and gave net 10another chance. The second time i purchased refill card at a different business and card would not work. I had receipte showing card was activated but both times card would not work. Both...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I'm Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you in any way we can to resolve this problem. Plea...

#1127760
Reply to reviews
Around beginning of Sept...I ordered minutes from a site called Pinzoo. 1000 minutes for a month, I was out of town and I could not call..no minutes. I called Net 10 and they said I did not pay for minutes..."which I argued, because it was deducted from my bank acct"...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I'm Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you in any way we can to resolve this problem. Plea...

#1126014
Reply to reviews

Net10 Wireless - No one answering the phone

Net10 Wireless
#1170815
2.6
Details
1-17-18 My husband can't call out or receive any calls or text he needs his phone for work
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Net10 Wireless - Unused mins card-bought wrong card

Net10 Wireless
#1170439
Bought the wrong type of card. Now out the money, as the store can't refund the card. Said it's like a gift card. No go. Net10 said, "Sorry but you've got a Smartphone and that card's not compatible. Got a debit or credit card?" Advice to all...read up on the type of of phone and mins you need before plunking down cash. Sigh.
Comment
Show

Net10 Wireless - Customer service

Net10 Wireless
#1167579
1.0
Details
This is mafia 10 not net10 with the worst customer service in the world they stolen money from there customers
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Net10 Wireless - Internet data

Net10 Wireless
#1167517
1.0
Details
I bay 60$ plan i use 6 gb in 10 days and the stolen the rest of the data
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
My phone is locked to Net10. I didn't use it for a full year so I asked if I can buy the code to unlock it but they won't sell the code to me. They definitely won't get another cent out of me because of this. They should have accepted my money when I offered to buy the...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I'm Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you in any way we can to resolve this problem. Plea...

1.0
#1116483
Reply to reviews
can't get through... won't accept payment on either of my cards online. they won't respond to text messages. it's not 1 a.m. and I have to be up for work at 5;20 a.m. one hundred words. {{REDACTED}}
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi. I'm Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you in any way we can to resolve this problem. Plea...

#1110653
Reply to reviews
On August 24, 2017 my phone service was deactivated. When I called to find out why I was told my financial institution was give a "chargeback". I asked why. They did not have an answer but said I had to call my financial institution. I had purchased my minutes on line...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi. I'm Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you in any way we can to resolve this problem. Plea...

#1109946
Reply to reviews
I purchased a $25 card that sat 1000 minutes talk, text, data. You would think that sums it up. Nope. After trying serval times to activate and told that the #was invaid i spoke to 3 different people and was told that the card was for basic phones not smart phones. I...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you get your problem resolved. Please send us an em...

1.0
#1109577
Reply to reviews
I got a plan that is not compatible with my phone. no where it was said. only after I paid. then no money back and wont even transfer the money to a different plan! I cant find a different name other than stealing to that practice. Legal stealing. And costumer service...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you get your problem resolved. Please send us an em...

1.3
#1108560
Reply to reviews
Good Morning, I sent this email to Smartpay and am sending to who I can. I am not even sure of who to contact anymore. I have called customer service several times with my issue to no avail. Now, I am severly angry. Please forgive the lengthy email. Two system updates...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you get your problem resolved. To resolve the probl...

2.1
#1103172
Reply to reviews
NET10 has been billing me since 8-8-2017 for phone services that are not provided and that I did not authorize. Their service ended on 8=7=2017 and I did not authorize further service and none was received but NET10 continues to bill be in an attempt to defraud me. I...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I'm Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to net10@fb-tracfone.com and we wil...

2.6
I didn't like
  • Being defrauded
#1100083
Reply to reviews