Product: Net10 Wireless Phone Plan Clear all filters (53 of 53 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
This happened to me twice.The first time i thought it was a fluke and gave net 10another chance. The second time i purchased refill card at a different business and card would not work. I had receipte showing card was activated but both times card would not work. Both...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I'm Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you in any way we can to resolve this problem. Plea...

Product
Net10 Wireless Phone Plan
#1127760
Reply to reviews
My phone is locked to Net10.I didn't use it for a full year so I asked if I can buy the code to unlock it but they won't sell the code to me. They definitely won't get another cent out of me because of this. They should have accepted my money when I offered to buy the...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I'm Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you in any way we can to resolve this problem. Plea...

1.0
Product
Net10 Wireless Phone Plan
#1116483
Reply to reviews
On August 24, 2017 my phone service was deactivated.When I called to find out why I was told my financial institution was give a "chargeback". I asked why. They did not have an answer but said I had to call my financial institution. I had purchased my minutes on line...
Read more
Anonymous
Anonymous

Hi. I'm Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you in any way we can to resolve this problem. Plea...

Product
Net10 Wireless Phone Plan
#1109946
Reply to reviews

Net10 Wireless - Total rip off

#1145372
Bought net10 refill card threw ebay i paid for 16gb cards 2 was going to be added to my phone after about a week of service net10 locked up my phone said i owed 109.00 dollars i told them i paid threw ebay they said the store took there money back and come to find out it's a 3gb card. Now i have to pay 109.00 dollars to get my phone back
Comment
Show

Net10 Wireless Phone Plan Review

#486333
I ordered a new plan the. free Sampson. phone and $40, Month unlimited talk text and data .on Friday the money was taken out of my account on Friday . i have not seen. a email on when i get my ordet my old phone number is 6038338119 i wanted on the new phone . but now it has expired
Comment
Show
NET10 has been billing me since 8-8-2017 for phone services that are not provided and that I did not authorize.Their service ended on 8=7=2017 and I did not authorize further service and none was received but NET10 continues to bill be in an attempt to defraud me. I...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I'm Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to net10@fb-tracfone.com and we wil...

2.6
Product
Net10 Wireless Phone Plan
I didn't like
  • Service
  • Being defrauded
#1100083
Reply to reviews
I bought the $25 card instead of the $40 card .I have a smart phone from net 10 but it would not accept pin. Customer service was not helpful at all. They gave several reasons but none of them were on the card. Only thing it said is if you go from pay as you go card to...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I'm Mia from NET10 Wireless.We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to net10@fb-tracfone.com and we will...

2.0
Product
Net10 Wireless Phone Plan
#1084366
Reply to reviews
Net 10 i no longer truly a no-contract, pay as you go phone option.They now require you to purchase a "monthly plan" in order to use ANY decent phone -- and they don't carry over any minutes you've already accumulated. Well, I have over 15,000 minutes built up. Yes,...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. You can contact us via chat at http://bit.ly/2gQCmUz?caseId=41023 for us to assist you with your concern.

Product
Net10 Wireless Phone Plan
#1007949
Reply to reviews
NET 10 IS NOTHING BUT A SCAM.They stole my money! I brought my own phone and purchased a $50 monthly plan. Days later I discover my phone has been deactivated. When I called customer service they told me that my service was deactivated for excessive use of data. Data...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....

1.4
Product
Net10 Wireless Phone Plan
#868359
Reply to reviews
I've been purchasing net 10 phones and plans since 2008.March 13 2016 I purchased a Alcatel one touch and a $50 unlimited prepay plan. I noticed right away that I couldn't make calls or use internet or picture message only text message. I called net 10 from work due to...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....

1.0
Product
Net10 Wireless Phone Plan
#825449
Reply to reviews
I have been a net 10 consumer for 10 years. went through a bit of a problem when I needed a new phone, but after 3 months got it working. eventually I got worried that I would forget to add air time when needed and didn't want to lose my number so I signed up for an...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....

1.5
Product
Net10 Wireless Phone Plan
I liked
  • Cheap price
I didn't like
  • Employee attitude
#822639
Reply to reviews
Unable to add renewal card infornation as I could not get past all the phone number iinfo to add to my account this is NOT a compliant, yet can someone contact me in order that I might pay you for February? I am quite preplexed over this problem. My number is 571 275...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....

Product
Net10 Wireless Phone Plan
#778988
Reply to reviews