Manufacturer: Net10 Wireless Category: Phone Services Clear all filters (12 of 12 reviews match)
filters
manufacturer:
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
category:
I have no service added card no service tried to add another card did not accept Now I am on disability, have seizures and need a phone What thw heck My address is 2500 farm bureau rd no 1000 Lot 141 manhattan kansas phone no 440 391 4958 please prompt attention necessary what the ding dong I can carry on for days but I need help right now Please send me a phone free of charge with the same number as all my doctors, neuro surgeon neurologist,...
Read more
MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. You can contact us via chat at http://bit.ly/2gQCmUz?caseId=41023 for us to assist you with your concern.

MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....

3.0
I liked
  • Coverage
I didn't like
  • No service for a week
#987997
I had been a customer of net ten for the last 6 years and have spent 50 month every month I moved recently and have had nothing but problems with phone as well as they cut me ten days short on a service plan last month and so I have been looking for a new carrier and found one got new phone and I have spent the last several hours trying to transfer my number and those worthless waste of life rag heads (customer disservice) will not release the...
Read more
MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/1g2UcQI to chat with live agent. For your conveni...

MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/1g2UcQI to chat with live agent. For your conveni...

it's supposed to be a mobile service! So they sent me a new SIM card so that I could transfer my service to a new number in Texas. The SIM card finally arrived after a week, and when I activated it with the Texas ZIP code, I was assigned a number in.... INDIANA. So now my data still doesn't work properly and I keep getting calls and texts from people looking for some guy called Scott in Indiana. And they refuse to refund me. I have been scammed...
Read more
MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....

1.3
I didn't like
  • Poor coverage
  • No refund
  • False advertisement
#953082
Everytime i call for an auto refill the automated service is messed up.You would think that they would have 24-hour person-to-person customer assistance considering how many people they have on their Network and that this has been a problem for the past 6 months. If I call and they asked me for my serial number and SSN number again I'm going to flip. Last time they did I told them I was changing companies and all of a sudden it wasn't necessary...
Read more
MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/1g2UcQI to chat with live agent. For your conveni...

Net 10 is a criminal organization.They provide harmful telephone service and destructive customer care. And when I tried to switch to a new carrier they held my business line hostage for $70 2 payments of $35 and they still have not reactivated or released my business phone number. My phone number was completely ported over to my new carrier service and Net10 retroactive Lee deactivated it and pulled it back. Never buy a Net10 or straight talk...
Read more
MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....

The old phone was dropped during a rainstorm, and became inoperable, so I cannot give an exact quote as to the number of minutes I have on the phone. However, there was over 8,000 minutes, as I have been a long-time, loyal customer, and have been on a monthly plan the whole time. I purchased the same model of phone and transferred the account to the new phone, which took a full day. I told the phone rep that I couldn't tell how many minutes I...
Read more
MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....

MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....

Where to start? Oh-I know- they stole fifty dollars from my roommate- who was paying on my bill. They declined her card three times ( but only listed two declines on my actual bill) but actually charged her card on one of those times. Was my phone activated when her card was charged? No. I then went to purchase an airtime card for $30 dollars/ 300 minutes. I figured that I get paid in a couple of days so why not just get a small amount of time...
Read more
MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....

1.4
I didn't like
  • No way of addressing the problem
  • Billing
  • Customer service
I never had much trouble with Net10 service until I switched to an LG phone.It drops every call I make. Doesn't matter what location I call from. I cannot make a call without having to call them back more than once. It happens 90% of the time. Terrible service. Terrible phone. Net10 DOES NOT HELP WITH THESE ISSUES. they give ticket #'s for the trouble shooting but when I call back they never had such a ticket. They waste my time. I can't talk to...
Read more
MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....

1.0
I didn't like
  • Dont like anything
#892561
Bought a $45.00 time card.Pre-paid plan was for $40.00. Card was not honored because it was $45.00. Said it did not match plan. Refused to add time to phone or a refund. Dishonest and unfair. What happened to my $45.00 plus my 911 ta and tax that equaled $49.78! I want my money back or the time put on my phone. Don't tell me to call the store I bought the card from. They don't know what to do. It is your company that refuses the card. You...
Read more
MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To further assist you in resolving your issue, please send us an email with your account information t NT.CorpRes...

3.3
I didn't like
  • Dishonesty and unfair treatment of your customers
#886444
Just got an email telling me that my phone will no longer work in 13 days and my almost 4,000 minutes won't transfer.They want to force me to pay $35 a month in stead of $15 and get a different phone. What a rotten thing to do to a customer that has been with them for years. No time to make other arrangements and no advanced warning. I am very angry about this. It also explains why suddenly about the last year, I have been having a load of...
Read more
MiaNet

MiaNet Hi. I’m Mia from NET10 Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to NT.CorpResolutionTeam@net10.com....