filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I have a new I phone and number now I’m not going to use my net 10 phone anymore so I don’t want y’all automatically taking out my payment on my debit card this month so cancel my card and do not take payment out
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi, BusyFlatCoatRetriever. This is Mia from NET10 Wireless. I see you need help with your phone. We're sorry for any inconvenience. Please chat with us using this link http://...

#1298000
Reply to reviews
I dont have a credit card. I would like to have auto pay from my checking account. But I am unable to get a live person on the phone to set it up. I have always had good service and auto pay with a credit card but no longer have one.
Read more
MariaST
MariaST

Hi PhobicPika. My name is Mia from NET10 Wireless. I noticed your complaint and I want to help you. Please click on this link http://bit.ly/2lHoBuo to chat with a live agent. ...

5.0
#1295428
Reply to reviews
trying to add minutes to my phone for past 3 days. attempts with debit card, additional attempts with my credit card and now today 6.67 tried other cc cards. There is nothing wrong with any of my cards. message said ERROR -contact customer service, I did that...
Read more
Anonymous
Floyd

I am having the same problem. Tried twice with error message that ask you to call their toll free number. Guess what? I can't call it because my phone has no time left!

2.4
I liked
  • Price simplicity
I didn't like
  • Click to chat is not livie it is a robot
  • No way of addressing the problem
  • Inop website
#1290527
Reply to reviews
She barely spoke English and I asked for manager, she said that she was the manager. Told me she couldn't help SHITTY SERVICE
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi TimelyStagBeetle496. My name is Mia from NET10 Wireless. I noticed your complaint and I want to help you. Please click on this link http://bit.ly/2lHoBuo to chat with a liv...

#1276753
Reply to reviews
Net10 Wireless - Liars??
I had been a net 10 customer for about 10 years,with minimal problems. This month i saw an unlimited $50 for $0 if you enroll in auto. Of course i purchased that plan....after 2 days there is no refund,discount or anything. When i called customer service he hung up on...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi EndurableAkbash. This is Mia from NET10 Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. As your service provider, we are determined to help you i...

2.4
#1263098
Reply to reviews
Ph keep disconnect I don't know why,
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi AngryBumblebee744. My name is Mia from NET10 Wireless. We apologize for the trouble. Please click on this link http://bit.ly/2lHoBuo to chat with a live agent. For your con...

#1262535
Reply to reviews
Trying to add time to phone 541-460-8090
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi PossessiveKestrel. My name is Mia from NET10 Wireless. I noticed your complaint and I want to help you. Please click on this link http://bit.ly/2lHoBuo to chat with a live ...

#1258584
Reply to reviews
Signed up for auto renewal for a plan that said 60 days, 500 minutes. This made sense to me because pay-as-you-go was 60 days, 300 minutes and I've been purchasing that for years. They added 500 minutes but only 30 days. I called and was told the only plan offered was...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. My name is Mia from NET10 Wireless. We apologize for the trouble you've encountered in renewing your plan with our service. Please contact us via chat using this link http...

2.3
#1251604
Reply to reviews
I think your net 10 services sucks very im happy that 15 times a day i have to shut my phone off because my services is enable then when i call for help she says vall when this happen how am i suppose to call if my phine not working and am on the road because i need my...
Read more
MiaNet
MiaNet

Hi. My name is Mia from NET10 Wireless. We apologize for the trouble. Please click on this link http://bit.ly/2lHoBuo to chat with a live agent. For your convenience, you may ...

#1251050
Reply to reviews
Show

Net10 Wireless - Cancel auto renewal

i called and they took care of it no problem
#1250956
Reply to reviews